Groepslessen

Pilates
Een geweldige training voor een strakke buik en een sterke rug. We trainen niet alleen de oppervlakkige buik- en rugspieren maar juist ook de diepgelegen en de tussengelegen spieren. Zo ben je in staat om een sterke en strakke romp te krijgen. Zeer geschikt voor mensen met schouder-, rug- en nekklachten.

Power Yoga
Een heerlijke les die start met vloeiende bewegingen uit tai chi, vervolgens een zonnegroet en krachtige houdingen voor benen en borst, heupopeners soepelheid/lenigheid vanuit de yoga en pilatesoefeningen voor buik en rug. .De oefeningen worden uitgevoerd op heerlijke muziek en er wordt afgesloten met een relaxatie.

Hardlopen
Lekker in de buitenlucht met goede begeleiding.
Hardlooptraining met een gedegen opbouw, loopoefeningen, aandacht voor de juiste houding en techniek. 5 tot 10 kilometer leren hardlopen? Kom meedoen! Ook in de winterperiode gaan we gewoon door!

Spinning
Een uitdagende conditionele training. Sprinten, klimmen, intervaltraining, alles komt voorbij. Uiteraard wordt je gestimuleerd en gemotiveerd door de trainer, maar een ieder traint op zijn/haar eigen niveau, dus ook als beginner kun je gerust aansluiten.

Total Workout
Onder leiding van onze trainer krijg je een leuke, uitdagende training, krachtoefeningen, coretraining, conditietraining en balansoefeningen wisselen elkaar af. De trainer houdt rekening met de wensen van de groep en de nieuwste trends.

Pump!
De training om fit te raken, een strakker lichaam te krijgen en je vetten te verbranden. Het is een spierverstevigende groepsles met gewichten. Alle belangrijke spiergroepen worden getraind. Spieren zullen mooier van vorm worden en steviger worden.

Fit&Shape/ Fit&Dance
Een zeer complete en gevarieerde groepsles op geweldige muziek van toen en nu. Er wordt op plezierige wijze gewerkt aan onderdelen als kracht, balans, flexibiliteit, conditie en vetverbranding.

Fit&Dance is een variatie op de Shape les met extra aerobic en dance!

Xcore
Ervaar deze ultieme en unieke coretraining; effectief, dynamisch, simpel en fun! In 45 minuten train je optimaal je conditie, spieren en bindweefsel en verbruik je een hoog aantal calorie├źn. Het resultaat is meer spierkracht, aanpassing van het bindweefsel en een strakker lijf.